Sonntag, 22. Mai 2011

Peru un Au Revoir



Geschaetzte Leser

Üse zwöit Gast het üs wieder verloh und mir sägä Au Revoir (wiu är nämlech i 8 Wuche wieder zu üs wird stosse)! Di rästleche 8 Wuche wärdä mer no Ecuador u Kolumbie widme!

Dr Chrigu het, entgägä sine Vorliebe, dWermi vor Heimat verloh und sech de rauhe Geziite vom bolivianische und peruanische Altiplano gstellt! 3600, 4100, 3800, 3400 und 2400 Meter si sini Destinatione xi! D'Höhi und dCheuti hei bi aune ihre Tribut gforderet! Nach eitägiger, resp. Einächtiger Schwächephase mit erhöhter Temperatur isch dr Chrigu uferstange! D'Ansch het ne mit bällendem Hueste abglöst und schlussändlech het sech no eh Wurm i Ürsus gschwächte Mage verirrt!

El Tucan ufem Machu Picchu
Ufe Machu Picchu heimers aber gschafft u sogar El Tucan mitbracht! Für Nid-Insider: üse Begleiter sitem Mac in Buenos Aires mitem Nicu!

Unbestätigte Quelle zufolge isch dr Chrigu iz wieder deheime, aber weder Fründ no Fiind wird ne äuä bis nächst Wucheänd xeh...











Lindt Schoggi in Peru
Whiskeeeeeeeyyyyy
Mir si iz in Lima, genauer in Miraflores, wos meh usxeht wi in Amerika! Mac, Pizza Hut, KFC, BurgerKing, Starbucks etc. si hie am Start! Mir hei sogar Lindt Schoggi gfunge (für 8.- dPlagge) und unger Adrohig vom Rauswurf fotografiert! Chli Whiskey hets ou gäh und ou dä weimer no zeige (schön Nicu, nid?)!

So, iz gö mer go Noodles choche u när go Pirates of the Carribean uf Änglisch (ja, dä chunt nume uf Dütsch bi öich, hehe) und 3D ga luege!

Cheers

Ansch u Ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen