Dienstag, 17. Mai 2011

Grenze

Di versprochne Biudli us dr Uyuni-Wuesti I
Di versprochne Biudli us dr Uyuni-Wuesti II




















Guet! Wi akündet hei mir no eh wiitere Blogg im Louf! Es Abentüür oder wi mir würde sägä: eine Geschichte aus der Gruft!

Usblick us uesem Hostel uf dr Isla del Sol
Mir si vor UyuniWüesti mitem Nachtbus nach LaPaz u vo ded uf Copacabana am Titicacasee! Dr Nachtbus het 4 vo 10h dermasse gschüttlet, dases eim dBlase fasch vonelei glährt het! In Copacabana heimer deno es Schiffli gsattlet und si uf dIsla del Sol! Dert heimer uf ca. 3800m no 250 Stägätritte zum Hostel müesse erklimme! D'Lunge het vor Schmärzä gschroue, ds Härz isch fasch implodiert u vor de Ouge si Stärnä tanzet!






Uf dere Insu heimer de ou ds erst Mau z'gflüglete Wort 'Streik' ghört! Naiverwiis heimer agnoh das das eh dBolivianerhinterwäudler si... Wi sech de usegstöut het ischs aber dr Achso-Fortschrittlechi Nachbar wo gstreikt het... Aui Wägä ume Titicacasee heisi mit Steine u Houz verbarrikadiert! Was bliibt eim da angers übrig as dr Seeweg? Eh Agentuur het de o entsprächend Tickets abote und üs luuthaus druf ufmerksam gmacht! Dr einzig Hacke? Ds Boot isch am Morge am 08:30 gfahre u me het sech no müesse in Bolivie ab- und in Peru amäude... Bim Zoll wo 15min vom Schiff wäg isch u ersch am 8ti uftuet... Was macht der findige Reisende? Richtig! Er geit sech am Abe vorhär go dStämplä hole u isch när eh Nacht illegale Usländer! Das funktioniert in Boliviä, wome gägä ne chlini Gebühr es angers Datum im Pass cha ha! Bi de Peruaner geit das nid und drum simer am Morge früeh agstange u hei no ds zwöite Stämpeli ghout! Zrügg bi de Schiff heimer de knapp es Ticket und eh Platz ufemene überfüllte (Afrika-Flüchtling-mässig) Böötli ergatteret! Mitem Versprächä 4h Boot u 1h Bus würde üs as Ziel - Puno, Peru - bringe! Wi das bi Illegale Gränzübertritt über di grüene (i üsem Fall, blaui) Gränzä isch chunts geng chle angers! Nach 3h ischs no 1.5h gange u när no Mau 2h! O der unufmerksamst Tourist het bald gmerkt: der Bolivianer kennt sein Handwerk NICHT! si hei weder eh Ahnig gha wo si si, no wo si härä müesse... Nach 6h ufem See (mit afänglech agnähme Temperature und später isetzendem Antarktiswind) het me de gmerkt: me het keh Sprit meh! Drum het meh agleit und 2 Büsli bstöut! Wo de o prompt fasch Ziitgliich vor Ort si xi! Ds Problem a 2x 25 Personebusse isch, das dert di 100 Lüüt vom Boot nid aui drin Platz hei... D'Mängi isch begeisteret xi, vor auem wo sech de no eh Gruppe Israelis z'vorderst füredrängt het... Es göng es Ratito (es Ziitli) het me de resignierende Touriste mitteilt! Vo wiitem heimer dStoubwulche vom ne Taxi erahnt und das sofort usurpiert! Di übrige 97 Reisende hei, bevor si gwüsst hei was ne gscheht, nume no üse Stoub chönne schlücke... Für 10.- pro Nase heimer üs verdünnisiert u si ziitig ufs Fürabebier in Puno acho...

Iz simer ufem Wäg Richtig Cusco u Machu Picchu!

Grüess us Peru

Ansch, Chrigu, Ürdu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen