Mir si vorgeschter ir hoechste (gloube mer aemu...) Houptstadt vor Waeut acho: La Paz uf knapp 3700m. Viu heimer no nid xeh vor Stadt, aber das weimer ab huet z'dritt nochehole.
Vo Sucre us simer mitem Nachtbus nach Cochabamba gfahre. dBusse hie hei zwe Eigeschafte. Si si a) billig (me zahlt fuer 8h maengisch 5 u maengisch o nume 3 Franke) und b) hei si kei Lokus wome cha bruuche. Sprich: me sitzt im Bus inne und hofft, das eim dBlase nid platzt. Wasser isch nid axeit und das ire Hoechi vo 2800-4500m. Me cha aso uselaese oeb me lieber Chopfweh wott oder oeb me lieber wott id Hose bisle. Wi dBolivianer das gnau mache isch ues es Raetsu. Ah jo... es git Stops uf 8h Fahrt: Eine!
| Fanta Waerbig ame Huus in Cochabamba |
| Nid indisch, sondern bolivianisch - Suppe mit allerhand drin |
guet, me heimer ou gad nid. Mir hoffe dir gniesset der summer wo ir Schwiiz jo offesichtlech iz wuerklech agfange het, oder?
Mir hei im uebrige chaut... aber dasch ja i dere Hoechi nid anders z'erwarte. Wenns schoen isch und nid bewoelkt, de isches super und warm. Sobald dSunne waeg isch oder eh chlini Wulche chunt. Angers chaut... aber guet... mir waerdes ueberstoh :-)
Haebets guet und schoens Wucheaend
Ansch, Chrigu und Uersu
ps. Sorry, si nid wuerklech Fotis wo zu daem Blog passe, aber das si di einzige womer hei choenne ufelade... und da ja immer nach Fotis gschroue wird, mueester nech haut mit dene begnuege ;-)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen