| Lang ds hoechste Huus in Suedamerika - in Montevideo |
Mir si iz in Uruguay und hei ersti Erfahrige mit Gränzübergäng i Busse gmacht!!! Hie sitzt me ine, pennt bis meh vo nättä Zöuner gweckt wird u si Pass darf abgäh!!! Dä wird gstämpflet vo beidne Länder ufs Mau u när flott a Sitz zrügg bracht!!! Suberi Sach!!!
Mittlerwiile heimer ou ds erst Mau gwäsche, resp loh Wäsche, was mer äuä gschider hättä la si... Ar Ansch iri Wösch schmökt nachere Bluemewiise, am Ürsu sini nacheme aute Turnschue vom Ryan!!! Me chönt ou sägä es stinkt wi inere Höhli vome alte Iltis!!! D'Hoffnig bliibt dases ar häuä Wösch ligt und ar Ansch ihri ou no stinkt... Sozsägä im Gestank vereint!!!
Mittlerwiile het sechs ou mitem Ässä ipändlet!!! S'git iz Fleisch! Fleisch und Fleisch!!! Das wird hie i riesige Grills zuebereitet und isch angers, angers!!!
| 400g Entrecote fuer 15.- ANGRIFFFFFFF |
| Grill in Uruguay am Maerit |
D'Ansch wet o wieder aus mampfe (aso natuerlech KEIN Fleisch), aber si kämpft no mit ihrere Vrdouig und mer müessere regumässig no Chole bigäh!!! S'git, und das sei am Rande erwäht, hie ou gegrilltes Gemüse!!! Aber: who cares about veggies, when there's beef!
| Zucchetti, Peperoni, Auberginen, Haerdoepfu, Suesshaerdoepfu und Kuerbis (kurz: Teufelszeug) |
Di nächst Täg göh mir uf ne Farm go Gürtutier sueche u wehe mer finge kener!!! De tätschts!!! När gömer no uf Piriapolis as Meer u vo dert ones Kaff vis a vis vo Buenos Aires. Dert gömer när mit dr Fähri härä... Ah, hie isch no Carneval und mer choei morn go luege wi die duee trummele... Mau luege oeb das oeppis isch... as interessierti, jungi Luet si mir natuerlech ou scho ines Karnevalmueseum... sehr interessiert, moechte mer hie biifueege... eh Stadtrundfahrt imene aute Aenglische Bus heimer im Kaff vorhaer ueberigens ou gmacht (sehr interessiert, sei noch einmal erwaehnt) und die isch meh as BESCHISSE xi... Gut.
Das wärs vo üs!!!
Cheers
Ansch & Ürsu
Ps. Dir dörft de wi xeit dä Blog ou wiiterleite und/odr kommentiere!!!
Pps. Dä Blog söu de nid as einzigs und Einwegkommunikationsmittel gäute! Mir fröie üs über eMails u chöi ou skype!! S giit Luet di finge das Fruendschafte eh Einwegkommunikation sige... WIR NICHT...
| Kafi BienBar |
Pppps. Mir hei no freii Plaetz, faus ues oepper no wott bsueche
Oli wollen Entrecôte! Mhhhhhmmmm...
AntwortenLöschen