Samstag, 17. September 2011

*biiibbbberrrrrrr*

Niidisch schile mer uf dSchwiiz wiu dir no schön heit u bi üs dr Herbst izoge isch! Bekanntlech zeigt sech dä in Westkanada mit trüebe Täg u Rägägüss :-( Zwüschedüre heimer aber Glück u dSunne güxlet füre!

Makro Raetsel
Aber säubstverständlech löh mer üs nid lo entmuetige! Mir si mittlerwiile uf Vancouver Island u hei eh Zwüschehalt in Whistler igleit! Dert heimer Bärä gsuecht u nid gfunge! Drfür heimer nech es Rätsu :-) was chönti das Makro si?!?








In Whistler simer de ou no ordentlech Gondeli gfahre! Zum das ganze Bärgfeeling abzrunde heimer de ou no im Bärgrestaurant eh Schoggumbo (für Nid-Bettmeralpgänger: eh heissi Schoggi mit Rum) zuenisgno. DFröid isch nume vom stolze Priis trüebt worde :-) 18$ fürd Schoggumbos u 96$ fürs Gondeli! Adieu Batzeli... Deheime heimer is de no is Sprudelbad gstürzt!

Whistler us dr Gondle
Ufem Wäg nach Vancouver Island  heimer no in Squamish übernachtet und dert eh sensationelle Inder ufgsuecht! D'Ränzä vou und ufdunse heinis de chum la schlafe u dr tasmanisch Tüüfu het dr Eskimoroller gweckt u umbekehrt!








Tucan uf dr Faehri
Mit dr Fähri heimer de uf Vancouver Island übergsetzt u nid nume dr Ürsu isch vom Fährifahre begeisteret xi!











Iz simer hie in Nanaimo und hei nis nid ufs, sondern is Meer gwagt! Bi 10 Grad Wassertemperatur simer ga touche! Näbst emne Wrack heimer ou ganz viu Anemone, Seestärnä u Fische xeh! Z'Highlight si aber es Päärli Wolfsaale, eh Tentakel vomne versteckte Rieseoktopus (2-Fränklergrossi Suugnäpf het dä gha) u es Algewäldli xi!
Nanaimo Bar

Mit zitternde Glieder u abgstorbne Zäihenegu heimers de no knapp unger di rettendi Duschi gschafft u blogge iz usemne Käfeli womer es Teeli und eh Nanaimobar vertilge!

Das wärs! Chao

Ansch & Ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen