Montag, 15. August 2011

Nachtragblogg mit Fotos

Ahoi
Da mir wüsse das üses Zielpublikum eher visuell veralagt isch und nid würklech erfröit isch über read-only Bloggs, chunt hie no dr Nachtrag vom letste Blogg inkl Fotos!

As ersts hei mer dRedwoods wo sehr schön und ungloublech gross si! 




















När wiiter mitem Yosemite Narionalpark.







Zum Schluss no 2 Fotos vom Bryce Canyon und vom Zion Nationalpark!

Zion Nationalpark Spaziergang

Natural Bridge im Bryce Canyon




Ruby am Freese
Des weiteren heimer no eh nöii Reisebegleiterin! Mir hei eh vom usstärbe bedrohti Art unterstützt u si iz Öutere vor Ruby, üsere Präriehündin! Zämä mitem Tucan triibt si iz ihres Unwäsä i üsem Outo!

So, mir gö iz go Bison sueche, a Bear Lake und när i zwe Etappe zum Yellowstone womer Känu Seniors träffä u hoffe das mer Grizzlies etc xeh...

Tucan im Bryce Canyon

Bis zum nächste Mau

Ansch und Ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen