Zrügg vo de Galapagos heimer is wieder Richtig Ande gmacht u si iz in Riobamba uf ca. 2800m obe!
 |
| Marine-Iguana am Suennele |
Mir hei eh Dreitages-Schifftour uf de Insle gmacht und auerlei Getier gsichtet! Seelöie (nach de Llamas ar Ansch ihri absolute Favorite), Marine Iguanas, Blaufuesstölpel, Pinguine, Rieseschiudchrote und sogar dr einsami George, dr letscht Schiudchrot vo sire art! Ufem Schiff hets luuter komischi Gstaute gha! Zum einte heimer eh Mr. Bean Vrschnitt gha, wo chrampfhaft Aschluss gsuecht het und zum angere eh fronsösischi Führerin (mit sehr französischem Akzänt) wo üs ging mit ihrer Ussprach erheiteret het! Unger angerem het si eh 'Sii-Liön Sköll' (Sealion Skull aso Seelöiischädu) xeh und üs uf 'se top of si häiländ' (nei, nid is Hochland sondern zum Spitz vor Insu) gfüehrt! Geil a de Viecher si o ihri verschiedene Eigearte: dr Blaufuesstölpel cha zum Bispiu flüge (was dr Ürsu sehr erstuunt het) und tanzt eh Art Goblintanz mit sine blaue Füess!
D'Fregattvögu hei eh huere fette rote Chropf wo si chöi ufblose we si rattig si! Und dMarine Iguanas niesse Salzwasser weme ne zNöch chunt! Nöch cho heisst im Übrige uf de Galapagos eh Armlengi! Tier hei 0 Angst u finge üs gloubs eifach koomisch...
Nach volländeter Tour heimer is de no ungers Wassee gwagt und si go touche! Dert heimer Meerschildchrote, Seelöie, verschiedeni Riffhaie und zwe Hammerhaie xeh!
 |
| Dr gwuenschti Toelpel, Nadi! |
D'Galapagos finge mir sehr empfählenswärt, wi im Übrige aus vo Equador womer bis iz xeh hei! Und me cha guet vo hie us sini Galapagosreis bueche... Auso uf dReiseliste ufnäh!
 |
| Span-Schwoin! Laeckerei! |
Iz simer wi xeit in Riobamba wo sech dr Ürsu ame Lechon (Spanferkel und dSpezialität vo hie) wott güetlech due! Dr eigetlech Grund für üse Bsuech isch dZugfahrt über dNariz del Diablo (Nase vom Tüüfu)!
Ansch & Ürsu
 |
| So, soett dr Schnouz usxeh :-) |
Ps a üsi geliebte Vättere: da dir ja geng no uf öii Schnöiz bestöht, obwou die sit Jahre out si, bitte mir öich, nech doch wenigstens a de Seelöie es Bispiu z'näh u so eine z'kultiviere ;-)
Ein Hoch auf die Tölpel, geili Hagle!!! Ansch, nimm dr mau äs Bispiu...so müesse "Änte"-Füess usgseh!!!!
AntwortenLöschenPs: Hammerhaie si blöd & wärde überbewärdet!!!