Freitag, 22. April 2011

Vor Wüesti, nach Salta u Bolivie


Kaktus ir Atacama-Wueeschti
 Ir letste Wuche simer fliessig xi u vor Atacama-Wüesti über Salta nach Bolivie gfreeset!


Salzstei ir Atacama-Wueeschti

Ir Wüesti hets is as ersts dNasene dür dTrocheheit verwiklet u när simer bimne Usflug fasch verfrore (womer uf 4000m si go Geysire luege). Im gliiche Trip simer no ine heissi Quelle u sinis vorcho wi di geile japanische Affe mit de rote Chöpf :-)

Derfür het dAnsch när ihres erste Lama dörfe füettere (und dr Ürsu es ersts Mau eis döfe ässä - was mit Müntschelie-Entzug g'ahndet isch worde)!

In Salta heimer is ändgültig vo Argentinie verabschiedet und es letschts Riesefleisch vrnichtet!



Salzsee uf dr Reis nach Salta



Per Bus u Taxi simer när is Land vo de Andechrieger greist womer z'erst Mau Kontakt mit dr CocaKultur gmacht hei! D'Mandlis fülle sech hie dBacke u xeh us wi Hamster! Üse erst Taxifahrer het de regumässig Blettli zum Fänster usegspöizt wo när zum hingere Fänster wieder si inecho u dAnsch attaggiert hei! Bim Usstiige heter när no ca. 1dl grüene Spuder useglah (sehr zum LamaWuuscher sire Begeisterig)!



Es Glaesli Wii in Tarija
Mir si iz in Tarija u hei eh Tagesusflug ines Wiiguet gmacht u erste Kontakt mit Riese-Smacks (ca. x5 vo üsne Kellogs) gha! Dr Wii hie schmöckt rächt ungwöhnlech! Meh wi süesse Trubesaft mit Alk... Sprich: me merkt ersch bim ufstoh das me scho eine het (was üs natürlech nid passiert isch - mir hei üs da im Griff *husthust*).

Bis iz gfauts is sehr u mir finges fröhlech im Land des Evo Morales!

Häbäts guet!

Liäbi Grüess

Ds Lama u dr Iltis

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen